vineri, 25 iunie 2010

Sa renunt sau nu?

De multe ori ma intreb pentru ce am creat acest blog daca nu postez zilnic in el cate un mic articol. Da, intr-adevar, in ultima vreme, din diferite motive, in special de sanatate, nu am avut timp. Trecerea de la iubire la copii.  De ce am optat pentru tema „Ziua internationala a copilului“? Deoarece cu totii am fost copii si ar trebui sa ii intelegem, sa nu treaca prin greselile noastre. Uneori experientele altora ne invata... si ar fi cazul sa descoperim pentru a nu trece prin aceleasi greseli. Eu una... neavand copii am invatat, si voi incerca din rasputeri, sa imi fac copiii cat mai fericiti.

  Prima parte a articolului de mai jos este scris de mine, apoi am specificat ceea ce scrie Constitutia si legea, deoarece multi dintre noi, pur si simplu, nu o cunoastem. Nu eu am scris-o. Drept la replica? Este... Opinii? Sunt... Atat pro cat si contra. Nu putem multumi pe nimeni... Poate, opiniile contra, uneori ne corecteaza la greseli.
Cineva apropiat mi-a facut o remarca... ca as fi scris numai ganduri negative. Da, are mare dreptate dar sunt traite de fiecare dintre noi. De ce le-am scris? Pentru ca le-am simtit.

2 comentarii:

  1. Mda ... renunta. Se pare ca ai renuntat la multe in viata. Cel putin dupa ceea ce ai scris pe acest blog. Dar, daca am intuit bine, esti rac, dai inapoi in fata chestiilor noi, renunti prima fara sa te bati. Scrii frumos, ai talent, incearca sa il folosesti, nu il risipi. Cu respect Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere